Retourbeleid

Annulering

Wij accepteren annuleringen van bestellingen voordat het product is verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug. We kunnen de bestelling niet annuleren als het product al is verzonden.

Retourneren (indien van toepassing)

Wij accepteren retouren. Als er kwaliteitsproblemen met het product zijn, hebben klanten het recht om binnen 7 dagen na ontvangst een retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als toen u het ontving en in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant. Klanten betalen slechts één keer verzendkosten (dit geldt ook voor retouren); er zijn geen herstockagekosten voor het retourneren van een product.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail ter bevestiging van de ontvangst. We laten u ook weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen. Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze binnen een bepaald aantal dagen verwerkt en automatisch bijgeschreven op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is verwerkt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Terugbetalingen duren vaak enige tijd voordat ze worden verwerkt. Als u dit allemaal heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Neem contact op met onze klantenservice via voor het retouradres.